مرگ عروس 82 ساله در ماه عسل
شیرخند روستای زیباییها
اخبار شیرخند و شیرخندیهای سراسر کشور.فرهنگی،اجتماعی

مرگ عروس 82 ساله در ماه عسل

 

 

 

 




 

پسر 24 ساله ای که با زن کهنسالی ازدواج کرد و به خاطرهمین پیوند عجیب،مشهور شد،چندی پیش با مرگ همسرش لباس سیاه بر تن کرد.«آدلفاولپز»82 ساله 28 سپتامر 2007 پس از هفت سال نامزدی با «رینالدوواوکچه »24 ساله زندگی مشترکش را در آرژانتین آغاز کرد و به ماه عسل رفت.

آشنایی زوج استثنایی به نه سال پیش بر می گشت وقتی «رینالدو» پانزده ساله مادرش که یکی از بهترین دوستان صمیمی «آدلفا» بود را از دست داد وبرای ادامه زندگی پیش او رفت .

با گذشت زمان ، را بطه ای عاشقانه بین این دونفر شکل گرفت وپس از چند سال نامزدی ، با وجود انتقادهای شدید به خاطر اختلاف سنی زیاد، پیوند زناشویی بین آنها شکل گرفت .

«رینالدو» در کلیسای آرژانتین ومیان شمار زیادی خبرنگارکه برای پوشش تصویری این ازدواج کم نظیر حاظر شده بودند ، گفت: من همیشه از بانوان جا افتاده خوشم می آمد.

وی در حالی که عروس عصا به دست را در راه رفتن کمک می کرد، افزود :اهمیتی نمی دهم مردم به من چه می گویند مهم این است که عاشق «آدلفا» هستم .

به گزارش ایسکا نیوز ، تازه داماد ونو عروس پس از جشن ازدواج برای ماه عسل به «ریودوژانیرو» برزیل رفتند که یک روز پس از آن «آدلفا» سکته قلبی کرد وجان سپرد  

  



نظرات شما عزیزان:

سعید
ساعت16:16---5 آذر 1390
اینو ندیده بودیم که بالاخره دیدیم :

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 30 آبان 1390برچسب:, :: 20:46 :: توسط : رضا

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شلغم...شوربا و آدرس karbalaye.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 59
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 60
بازدید ماه : 282
بازدید کل : 11115
تعداد مطالب : 62
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1